Wentz Helps Foles Get His “Big Nick Energy” Back | Gridiron Heights S4E10

682K views56

    Wentz takes Foles under his wing to help him get his “Big Nick Energy” back...and it worked. New Gridiron Heights.
    Subscribe: ussel.info
    Follow on IG: fbleacherreport
    Follow us on Twitter: bleacherreport
    Like us on Facebook: bleacherreport

    Published on 6 months ago

    Comments

    1. Brother Panda

      that Dalton appearance though

    2. Marcus Enos

      <a href="#" class="seekto" data-time="7">0:07</a> best line

    3. Latitude

      Anyone here after the draft? All four of those QBs got either cut, a replacement drafted, or traded.

    4. Brady Babineau

      Did anyone notice the Jacky Jacky play at <a href="#" class="seekto" data-time="10">0:10</a>

    5. The Magician 03

      That was a falcon Wentz hit was a cameo to when Agholor dropped a walk in TD 🤣

      1. Anew-Wiseman

        I was there for that.

    6. Luis Valderramos

      Haha, The pillows spell BDN, which stands for Big Dick Nick.

    7. the kid

      The Jacky Jacky in the play book 🤔😏

    8. West BranchBall

      Who is here after Nick Foles was traded to Chicago making Minshew the Jags permit starting QB

    9. vondior

      Well well

    10. Iron Fox

      RIP Dalton’s Bengals career.

    11. Newt Scamander

      "Gardner Minshew is so Brexit!' "How dare you ask me that about crap!" I swear I heard this first watch

    12. Mikey LaFave

      Damn this is right on even a couple months later haha 😂

    13. Stephen Sperr

      The Press Conference Channel lol

    14. Shadow of Stars

      <a href="#" class="seekto" data-time="37">0:37</a> THE CAT. BTW, I'm curious on what results were given when Eli was looking himself up.

    15. Nick Walker

      Minshew is not mediocre he is amazing.

    16. Gocubbies2016

      Tfw andy dalton actually started again AND WON

    17. NuggetRampage

      Joe Flacco: YOURE NOT GOING TO REPLACE ME BRENDON ALLEN! Drew Lock: has entered the chat

    18. Crowned King

      We shoulda stuck with Chip Kelly and drafted Mariota 😂😂😂😂

    19. Chad M

      2018 Dalton: “why don’t we play great football all the time?” 2019 Dalton: “don’t worry we’ll all start again!”

    20. Jon Dunham

      I’m an eagles fan and I died when Wentz said well well. Also when he through it agholor didn’t catch it vs falcons which Wentz hit, So true

    21. jermed2001

      "AN NFL TEAM HERE WOULD BE A LOGISTICAL HEADACHE, BUT IT'S STILL FUN TO TALK ABOUT" So damn true, this whole video is very true.

    22. Demonic Lord

      Eli Manning I never thought I'd could hate a QB that much

    23. Levi Beebe

      When Carson opened the door I died😂

    24. Brandon Stickels

      The longer the season goes and the more things change, the funnier this gets

    25. Christopher Martinez

      Andy dalton was right all along and finally won the bengals a game

    26. Spedbboi

      <a href="#" class="seekto" data-time="37">0:37</a> who else saw the MNF Black Cat?

    27. Hugo 2017

      @<a href="#" class="seekto" data-time="58">0:58</a> holy shit Andy Dalton was right he is starting again. Week 13

    28. Kelton

      where’s teddy

    29. Kingston Steele

      Dalton's back!!

    30. Jon Snow

      Aaaaaaand Dalton is starting again

    31. John Crimson

      Gridiron heights called it. Dalton is starting again

    32. GriffyMurphyJr

      Lol the "bose" radio says "Bosa" XD

    33. Kana Beats

      "how dare you ask me about crack" hahaha

    34. Conn 90

      I don't know why but I can't stop laughing at this 😂 <a href="#" class="seekto" data-time="42">0:42</a>

    35. Shugar Burke

      Shad Khan Air 🤣🤣🤣🤣

    36. hola b

      <a href="#" class="seekto" data-time="34">0:34</a> if you think about this basically sums up Mitch Trubisky season

    37. Rocky Rosales

      I started to laugh my ass of when he didn’t catch for wentz but he caught it for foles lol I’m dead all good job dough we all miss foles because of you

    38. jack moyer

      Didn't age well :(

    39. Ian Good

      This shit sucks

    40. Ten Of Diamonds

      Loved the black cat/Duck Hunt dog gag.

    41. Vince Snyder

      Aw come on Gridiron Heights you had to do Andy Dalton like that? HAHAHA LOL 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    42. Chad M

      Blake Bortles does bad, everyone boos Garden Minshew does bad, everyone cheers Lmao

    43. Christian Glemaud

      <a href="#" class="seekto" data-time="36">0:36</a> it's the cat!

    44. Barry Benson

      Instead of bose it’s bosa Haha Joey bosa

    45. xpublicxenemy

      Well! Well! 🤣🤣😂😂

    46. Vikram Lothe

      <a href="#" class="seekto" data-time="23">0:23</a> The speaker says Bosa with what I’m pretty sure is a KKK cross on it.

      1. EL33T

        That's just the volume controls but even if it was intended to be a cross, that's not reason why its there. The KKK burns crosses, they don't use the cross as their symbol.

    47. Knack 2 Babyyy

      <a href="#" class="seekto" data-time="4">0:04</a> “I love running in suits” 😂😂😂

    48. Trev WIlliams

      Black Cat sighting at <a href="#" class="seekto" data-time="36">0:36</a> 😂😂😂

    49. Goat Three

      You should make a Rams Episode with Jalen Ramsey Bortles Gurley and Goff

    50. Jeremy Cullen

      I legitimately feel awful for gridiron eli. Lmao he sounds so innocent and constantly gets shit on. Hilarious though

    51. Goat Three

      Andy Dalton voice has changed so much

    52. TREJAN CRIGER

      No I said MESSAGE 😂

      1. Arnav Gupta

        TREJAN CRIGER what

    53. KAL EL

      <a href="#" class="seekto" data-time="57">0:57</a> DUUUUUUUUUUU

    54. mangmans

      . . . are they done with the longer ones from last year? ? ? boooooooo

    55. Yaddah

      Missed an opportunity to make Big Ben, Big Ben

    56. Mattxe 99

      Cams Bette than Allen by a long shot

    57. Real one

      Raider are back baby. Back in black carr ,waller and Jacobs make the west look silly

    58. Dbz Lover

      XD

    59. Cesar Ortiz

      <a href="#" class="seekto" data-time="13">0:13</a>

    60. Cesar Ortiz

      Nobody Carson Wentz: “WELL WELL”

    61. ForestMidget

      <a href="#" class="seekto" data-time="12">0:12</a> bdn jacky jacky lmao

    62. rippetoe 38

      Is that Eli clip a reference to him getting benched for Daniel Jones? Especially with that "oh no" at the end?

    63. DaevonTheSavage

      “Why are they catching for him??” 🗣“ITS SIMPLER WHEN HE DOES IT!!!!” 🤣🤣🤣☠️☠️☠️☠️☠️

    64. L L

      As an european nfl fan the “Gardner minshew solved brexit” phrase is way too good!😂

    65. Michael Peter White

      This perfectly sums up Carson Wentz. Agholor and Alshon need to just leave ffs if they don’t want to play for him

    66. Matt Duong

      LMAO THE WIP REFERENCE

    67. newSomber Man

      <a href="#" class="seekto" data-time="39">0:39</a> as a Browns fan, this hits me deep..

    68. J.N.J. 704

      All Allen does is hand the ball off to CMC.

    69. Tony Ch33cks

      Never forget when OBJ fought the net and lost... 👀😂🤦🏽‍♂️

    70. KeemTooSupreme

      Eli gets me every time 😂😂

    71. Cornell Andrews

      best part of this whole grid irons heights the bose radio is called Bosa

    72. Arc94

      "The haters have f***ing won" 😂😂😂😂😂😂

    73. Dev Allen

      Nick's playbook says Jacky Jacky for the Philly special play 😂😂😂😂

    74. Reverse Studios

      Carson Wentz: why do they catch it for him Alshon Jeffery: Saints

    75. William Clauser

      who else saw the cat at <a href="#" class="seekto" data-time="37">0:37</a>? Thank you soooooooo much B/R!

    76. Daniel Bienapfl

      It gets better every week. I'm dead lol

    77. Phil Arcuri

      "Bosa" instead of Bose for the radio brand name 😂

    78. opzz xsin

      Love your video

    79. Matthew Matthews

      Love Andy Dalton’s voice...it fits him perfectly

    80. Captain America

      “patriots lose after playing real team.” Ouch that one hurts hahaha