• 210
  • 180 911 264

Comments

  1. Lana G

    I buy frozen mango chunks for mangonadas and add sugar to it and blend. Then add more mango chunks. So delicious 😋

  2. Alluah Akbar

    Louie life go back to college please I miss them vlogs love you stupidaa💞

  3. adri baze

    the video is on youtube and the guy that u fought his face is shown

  4. Ash Sal

    Bro I love his personality 😂❤️

  5. evelyn jimenez

    Literally no one Absolutely no one Me in class: 😂😂😂😂😂😂

  6. a

    Stop omfg I want chips now

  7. Valeria Lopez

    You made me laugh 😂 I love watching these

  8. Jeyli Donis

    Damn so cute 🤍

  9. Charlie Brush

    I lost my v cards at year. I was in year 6 last year. :p

  10. Paola Herrera

    Awww so cuteee must be nice

  11. Maria Centeno

    Bro they are the cutest couple I love how he drove 3 hours for him😭💖

  12. Mairy ArroYo

    hey louie omg you can sing so good.

  13. Ana Alvarez

    I feel you so much lol my man is 4-5 hours away from me and traffic totally makes it or brakes it. We LIVE IN TEXAS! Lol and it takes that long😂

  14. Mya Gurnoe

    Dudeee did anybody else die at how cute they are like omg goals as fuck

  15. Chelle Navarro

    Gordan Ramsey... could neverrrrrr😅

  16. Chelle Navarro

    A little asmr moment......😅

  17. Kristal Michelle Camacho

    It’s 3 in the morning my son sleeping and I’m literally cracking up 🤣🤣🤣🤣🤣

  18. A Garcia

    I could not stop laughing when you were driving!!! Awe I love how your boyfriend was so happy to see you! The cutest reaction ever!

  19. emril

    Take a shot every time Laura claps

  20. YBZ Life

    I know the story because i learn this story in school you know the thing you put inside pillows and someone left the Kendall on and the things you put in pillows the Kendall catch that on fire!! So the building burnt up, You welcome

  21. Teagan

    What happend to that intro u had last year 😭

  22. Angel Bravo

    “He’s pretty and smart, I’m just pretty” 😂😂

  23. Adriana Perez

    My name is Adriana Isabel Perez your so funny

  24. Vanesa Echeverria

    Okayyy but why am I laughing so hard lmao

  25. Chelle Navarro

    Stop calling me single 😭❤️

  26. elizabeth .1

    theyyy fucking cute together 😩😩

  27. Danna Garcia

    Louie seems the happiest with his boo 🥺 sooo cute! 😍

  28. Cynthia Urbina

    13:46 oh me getting turned on by Louie licking his lips 😂

  29. Quimora Sagiao

    Do u leave near by temecula...love ur talks

  30. ezequiel lopez

    A little depressed momeeeeeeeeeent 🥺 cause they’re so cute together and I’m hella single 😌💖

  31. Genesis Thomas

    My dad omg what are you listening to i dont understand my mom thats a bad bitch

  32. Jasmine Johansen

    Literally the cutest couple eeevvvveeeerrrrrr!!! 🥰🥰🥰🥰

  33. alondra lozano

    my fav video of u so far just bc of how happy u genuinely look 🥺😭

  34. Kaitlyn Madison

    Ok louie we see you btw you guys look cute togethet

  35. Alan Eduardo Diaz Montes

    Love you Louie.

  36. Bb Chung

    why did you have to make me feel so single 😂

  37. Anahy Campos

    Where do you buy the little heart box?

  38. Cinthia Castelan

    Family size😂😂 Did you mean PARTY SIZE😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  39. Lizbeth Melendrez

    Who’s still watching in 2020 ? 🙋🏼‍♀️😭

  40. Alex Esquivel

    10:12😂😂😂

  41. Marcela Perez

    Louie I think you should make some baddest perra glasses 🕶🎆

  42. Yadi Jimenez

    8:33 "Woke up, the price of coke up!" 👸🏿 me after dropping my kids off at school

  43. Carolina Flores

    Wow You Go Bedroom Sexy fine. Can’t Video

  44. Samantha rodriguez

    Hi me and my sister are a big fan

  45. Aliana051

    Im going to school tommorow I AM NOT GOING TO THE BATHROOM TOMMOROW!!!

  46. FELVI JOSE MONAZA

    Haga más vídeo en español o más espanglish

  47. Ruth Gutierrez

    So cute!😭❤️

  48. Desiree Perez

    Hi is your mom

  49. Dayami Sanchez

    My mom loves you so much she is like Daisy's mom

  50. Theresa MA

    why can’t I have a bf 😫

  51. Evolet Domínguez

    What happens to Travis?

  52. arevalo juan

    Omg I can't stop laughing 🤣🤣8:32

  53. Ariana villanueva

    🥺🥺🥺🥺💗

  54. Regi- Chan

    Louie is meeeee when my mom tries to teach me to cocinar

  55. vianey idk :P XD

    You guys are so cute!! If my relationship isn't like this I don't want it.😂

  56. Jose Diaz

    No one: Louie: Paper, scissors, rock

  57. Madison Broderick

    Omg your videos make me laugh so harddddd and they always cheer me up!!!!!!!😂😂😂💗

  58. Miguel Martinez

    Omg you guys look so cuteeee together like this is my favorite video you ever uploaded thb

  59. Paola Alina Fuentes

    Son tan lindos, y se ven tan felices juntos ❤️

  60. Vanessa Jaimes

    My birthday is on August 17

  61. Rosa Hernandez

    I won yoatzi on the banana One

  62. Julio Cavazos

    12:25 was the best of this video

  63. Xitlali Gonzalez

    Cristal:I think it’s grease? Louie: f**** Grease😂😂😂

  64. yt_shurrll99

    When you the omegle can you where the wings but then pretend that your fighting and one of them pull the wig off plzzzzz I love you so much❤❤❤❤❤

  65. karina gonzalez

    YOU MEAN TO TELL ME LOUIE HAS CHILE GOING TO UC BERKELEY (i looked up the name of the building he was outside of)

  66. Delilah# Fun gamer

    I’m not being mean

  67. Delilah# Fun gamer

    I’m not ganna lie Luies but you are gay

  68. karina gonzalez

    I actually tried to figure out what song he was listening to with no avail

  69. Emily Davila

    A little I tried moment

  70. saira Perez

    It comes out on my birthday 😁

  71. Angela Blas

    Laura’s laugh is everything 😭😭

  72. Unicorn Famii

    I know I am late as heck but that intro tho 👌👏🏻

  73. mirna flores

    where is that heart box from???

  74. Daniella Ramirez

    Hello Can someone like my comment in 2020

  75. Edith Medina

    You guys are so cute !!!!!!! I wish You guys can be my friends .

  76. Fernando Hernandez

    Omg 😂😂

  77. Nachyy Quinones

    4:30 that face lmaoo

  78. Nachyy Quinones

    Did she ever end up going to the store?😂

  79. Jazmine Salazar

    4:07 *Penny Tovar has entered the chat*

  80. Mcj 11

    Alan is so fucking funny 😂💀💀💀💀

  81. martha madrigal

    In the video that you were watching my brother has that shirt 👕 👕👕👕👕👔👔👔👔👔

  82. Juan roberto De la puente gomez

    Jajaja para que compraste esa marca si no le vas a poner la salsa jajaja mejor compra la Maruchan sola y la preparas así y no gastas tanto jajaja

  83. Jakley Lol

    Are you crazy man

  84. IiQurxnqii

    When yall started to cuddle I literally cried yeah thats how lonely I am

  85. Nicole Vargas

    Louie I love you

  86. Nayely Gonzalez

    this is the most I've heard chile talk 😌

  87. itz. katherin

    Y’all over here making me feel single asf 😭 but lowkey tho y’all are so cute 🤭😳😭

  88. Cynthia Zamora

    You guys look so freaaaaking cute together so glad to see you happy

  89. CarolinaCulture

    Your life is so interesting

  90. Ilse Nunez citlaly

    Its was my birthday February 20 I’m 10 now 🥳

  91. Johelyn Alvarez

    I miss KARLA🥺

  92. Raquel Acosta

    I drive 6 hours to see my bf and we have been together for 1 year 🥺

  93. Adriana Rivera

    Fuck estupida andava urgidaaaaa la morra... i didnt loose mine until high school lol .. te violaron pobresito lol

  94. Ashley Castillo

    Ok but like tell me whyy when he said “ i can not control that “ he kinda sounded like bretman rock 😭🤷🏻‍♀️.

  95. Rose Webb

    When he started singing a song from burlesque omf

  96. Nightmare Lover Gonz

    For some reason your boyfriend looks different <_<

  97. Noni

    STOP ☹️🥺 U GUYS ARE SO CUTE.

  98. Jacky Benjume

    Does anyone know where to get the little message box ? 😭

  99. thatgirlnella_

    Adding cheese like the “Mexican blend” too ramons are AMAZING delicious 🤤. And instead of tapatio I add Valentina . Yummy 😋

  100. miriam Chavez

    This video will foreverrrrr be iconic ‼️ anyone here in 2020 ?